Jubir Barcelona: Lionel Messi Yang Bukan Satu-Satunya Masalah Kami

Katanabet.com – Jurucakap Barcelona, Josep Vives, belum lama ini menerbitkan hasil kajian yang menunjukkan data dari semua masalah yang berlaku di pasukan Catalan poker online.

Menariknya para socio kelab Catalan rupanya tidak terlalu bimbang dengan topik berkaitan kontrak baru Lionel Messi, yang hanya ada di urutan enam berbanding isu lain berkaitan pasukan dan juga perkembangan institusi kelab.

Dalam polling sebelumnya, Messi bahkan tidak ada. Hal itu menunjukkan bahawa kontrak baru ini amat penting untuk para anggota kami. Namun demikian, masih ada masalah struktur yang jauh lebih dikhuatiri timbang kontrak Messi, namun bukan bermakna satu isu lebih penting dari yang lain, tutur Vives mengikut Marca.

Lima masalah lain yang dimaksudkan Vives adalah: pembangunan stadium, trofi, perancangan skuat, kes di mahkamah, dan juga kestabilan ekonomi.

Kami tidak membicarakan pengadil dalam kaji selidik kami, kerana itu di luar kawalan kelab. Apa yang kami lakukan adalah menyokong diterapkannya teknologi baru untuk menyelesaikan pelbagai masalah yang ada, bukan melakukan interpretasi bandar poker, katanya.

Itu adalah idea yang sudah diterapkan di kumpulan lain dan semoga akan dilaksanakan di sini. Ketidakpastian (soal keputusan pengadil-red) ini tidak hanya dirasakan oleh Barcelona, namun juga kelab lain.