Ibrahimovic Yang Bantah Klaim Dirinya Arogan

Katanabet.com – Penyerang Manchester United, Zlatan Ibrahimovic, belum lama ini menafikan dakwaan yang mengatakan bahawa ia mempunyai personaliti yang angkuh dan sering menyulitkan rakan sepasukan bandar poker.

Pemain Sweden berkeras bahawa hal itu dibuktikan dengan rekod apiknya, yang kerap mampu meraih trofi di mana-mana ia bermain.

Di United musim ini, ia mampu menjadi penjaring terbanyak kelab dan juga membantu mereka memenangi Piala Liga. Pada perlawanan minggu lalu, sang bomber membuat gol pembuka kala MU menewaskan Sunderland 3-0

Saya hanya cuba menjadi diri sendiri. Apa yang saya bawa, saya membawanya, saya membawa pengalaman dari kelab lain, saya membawa personaliti saya, semua orang mengatakan saya sukar diatur dan saya punya watak yang berbeza, namun saya menang ke mana-mana saya pergi, tutur Ibrahimovic menurut Mirror.

Jadi, siapa yang jadi masalah? Mereka yang banyak bicara atau saya?

Berkaitan perjalanan United musim ini, ia menambahkan: Bagusnya adalah meski kami terlalu banyak meraih hasil imbang, sekurang-kurangnya kami tidak kalah.

Kemenangan di Stadium of Light membuat United kini duduk di kedudukan lima teratas sementara, terpaut empat angka dari Manchester City.

Tengah pekan ini mereka akan menghadapi Anderlecht di babak perempat final Liga Europa judi poker, sebelum akhirnya menjamu Chelsea di Old Trafford.

